2012. szeptember 2., vasárnap

Első évfordulóra :)



Első évfordulójukat ünnepelte Vadkonkoly és T. 
Mivel én voltam az egyik tanú, gondoltam - meglepem őket.
Boldogságos minden jót kívánok mindhármójuknak! :))


Manka és Tulipant SALt szervezetek, Tulipánt öröksége címmel .
A mintát akkor kaptam, köszönöm ! Szeretem hímezni!
Egyszer már elkészítettem M+P esküvőjére :))
Lesz még folytatás ...



ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉs

Üdv itt:
Nusi :) 99.
Borga :) 100.
Sedith :) 101.

Köszönöm, hogy már száznál eggyel többen jöttök felém! :))
Sőt... száznál sokkal többen, de ők nem iratkoztak fel.
Hamarosan játék ...
Csak még ki kell gondolni, hogy mi legyen!!???
Esetleg valami ötlet?



5 megjegyzés:

Vera írta...

Szép ajándék!
Gratulálok a 100 követőhöz!

Lakota mágia írta...

Nagyon szép és kedves ajándék!!!

Vadkonkoly írta...

Köszi Farci! :))

Farci írta...

Köszi :)))

Edit írta...

Gyönyörű ajándék!!! :)