2012. szeptember 28., péntek

Levelem jött ... :))


Levelem érkezett, mert a postás néni szerint ez nem csomag, hanem levél !!! :))
Köszönöm szépen ezt a sok-sok mindent!
Fűszereket: ecetben eltett tárkonyt, szárított csombort,  Edit által   készített ételízesítőt.
A süti kiszúrók mellé kaptam Xszemes készletet.
Az erdélyi finomságok meg .... :))), imádom a rahatot, ami lokumi néven  ismert nálunk  (Görögo.)   :)))

Köszönöm Edit,!
Köszönöm Kati  :))) a játékot!

Az általam Gabinak küldött meglepetés ITT van. 



Üdv itt:)
102.




8 megjegyzés:

Kati írta...

Farci, de örülök, hogy hozzád is megérkezett a meglepi:) Sok finomságot kaptál, s látom házicsokit is, az is nagyon finom ám:) Örvendek, hogy velünk játszodtál:)

Kati írta...

Ja igen, levél, a 2 kg - nál kevesebb súlyú csomagot nálunk fel lehet adni levél formájában:)

sedith írta...

Jaj, de jóóóó!:) Reménykedtem, hoyg megkapod még ezen a héten! Már-már lelkiismeretfurdalásom kezdett lenni, hogy én mindig olyan késő-kása vagyok, de most már megnyugodtam.
Örülök, hogy örülsz annak, amit küldtem, igyekeztem olyasmikkal meglepni, amik nem mindennapi dolgok nálatok. Remélem, ez sikerült is. Igaz, még szerettem volna valamit, ami nem tudom hogyan, de kimaradt a nagy izgalomban és sietségben (ugye, péntek délután volt, és féltem, hoyg nehoyg bezárjanak), de ami késik, nem múlik.:) Nem is árulom el, hoyg mi lett volna az.:)

Kati, nekem 1 kilót mondtak a postán. Mindenesetre, így jóval olcsóbb. Fizettem én már csomagként küldött küldeményért 70 lej körül, pedig alig volt vagy fél kiló.

Lakota mágia írta...

Szuper kis "levélke"!!!
:-)

Illéskrisz Konyhája írta...

Használd egészséggel, nagyon praktikus dolgok!

Viki írta...

OFF:

Farci ! nagyon örülök, hogy megtaláltál, gyorsan be is regisztráltam Nálad, hogy néha követni is tudjalak. Sajnos az én blogomat valami idegen kezű valaki letörölte a föld szinéről. De nem csak a blogot, hanem a postafiókom a picasám és a youtub-om is.
A lényeg, hogy megtaláltuk egymást. Köszönöm Neked.

Farci írta...

Lányok :))) köszönöm!
Viki! Azért vannak "érdekes" emberek!

Névtelen írta...

[url=http://www.iystwowgold.com]wow gold[/url], games gold frais en tenant tr¨¨s servante qualit¨¦, agile ¨¤ l'envoie chez bizarre vocable... PARFAIT
Im a sucker for all of these games gold! I have a kind of the timeless additional in an exceedingly soft tan/white shade they as well grime quite easily however have always been owning the idea binocular intended for Festive. they style fairly nice and sweet. I happen to be type of iffy with regard to the side area after studying alternative studies that the particular suede starts to collapse below. complete, for that price level, they are really an outstanding amount.
My home is To the north Okazaki, japan and in addition we get a ton of snow and this will become really wonderful within winter months. These [url=http://www.guildwars2gold.com.au#guildwars2gold]guild wars 2 gold[/url] are merely monte necessary the following, Relating to some try causing all of my children also have a couple. games gold are the best!
i put on these [url=http://www.d3kiss.com/]diablo 3 gold[/url] everywhere you go i go to get the job done and out at night cant obtain everything any more nice
I often went these types of a decent amount in class.There're superb considering they are sweet, and incredibly sophisticated. these really isn't so great since sides folded up over, and they also blemish effortlessly, and they also extend. i have a overweight colleague receive [url=http://www.d3boy.com/]d3 gold[/url], they usually found extended and also the silicone artists became most of stretched out and also the stitchingtore. as well as the bad thing.. mainly because won't be highly rugged.
I live in Manitoba, Canada, these sophisticated games gold start looking good with my outfits and hold me manner. If you are planning to get these [url=http://www.iystwowgold.com]wow gold[/url] just do it.
Everyone loves our games gold. I get a couple of greyish timeless cardy and also candy short-term game titles and I'm possessing an alternative binocular around chestnutt for my birthday :) I will not expect buying one more [url=http://www.d3kiss.com/]diablo 3 gold[/url] :) these people 3rd thererrrs r for that reason nice and fairly tough while bring in my on daily basis :)