2012. augusztus 20., hétfő

Sós- sajtos ...


... ahogy Marian nagyija készítette :)


Recept Mariantól, aki a nagyija leírása alapján süti, nagyon finoman! :))
40 dkg liszt, 15 dkg ráma, 4 kanál tej, 2 dkg élesztő, só, sajt.
A lisztet a rámával összemorzsolni, a tejben felfuttatott élesztőt, sót, sajtot hozzáadni. Jól kidolgozni a tésztát. Pihentetni egy kicsit (ezt nem kérdeztem, hogy kell-e), nagyon-nagyon vékonyra kell kinyújtani. Tojással lekenni (ebbe tettem őrölt köményt - észre sem vették :))) , megszórni sajttal. 


Üdv itt:
CSilla  :)
98.

7 megjegyzés:

Gabriella írta...

Nagyon hívogatóak, szívesen lekapkodnék néhányat... :P

Máriaborcsa írta...

Fincsi:)))))))

Kati írta...

Szeretem az ilyen sós ropit:)

Norema írta...

Nyamm... És nincs benne tojás! Kipróbálom a hétvégén! Köszi

Zsu írta...

nagyon jól néz ki :)

Farci írta...

Köszönöm, az érdem Mariané :)

Blogkonyha írta...

Nagyon guszta, én nagyon szeretem. De szerintem nincs is olyan ember, aki nem venne egyet le a tálról...