2012. április 29., vasárnap

Kosárkák


Cilkó kosárka formákkal  lepett meg bennünket, Máriaborcsát is - hihi :))),
Nekem csak jó, mert így 40 db formám lett egyszerre :)))
Köszi Cilkó :)

Hosszas keresgélés után megtaláltam régi-régi receptemet, de a tésztájában nem szerepelt cukor. Cilkó előkereste az ő régi receptjét,
és ebből születtek ezek a mosolygós kosárkák .

Hozzávalók:
50 dkg liszt, 25 dkg ráma, 5 tojássárgája, 1 sütőpor, 20 dkg cukor, csipet só

A töltelék:
5 tojás felvert fehérjéje, 20 dkg cukor, kb. 25 dkg darált dió, kicsi citromlé.
 Lekvár a tészta és a töltelék közé.



Üdv itt Dónika! 

4 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

A lakodalmak híres süteménye...Nagyon finom, én is szeretem, de még sosem csináltam... Nincs is formám...:o)

Farci írta...

Krisztina!
Ha erre jársz, ugorj be érte, megkapod kölcsönbe :))) - ez nagyon komoly !

Kati írta...

Nagyon szépek, és a süti is biztos finom, csak nincsenek ilyen formácskáim:)

Gabriella írta...

Nekem is 40 db kosárka formám van, imádom ezt a süteményt! :)