2011. március 17., csütörtök

Cserélhető betétes gyűrű és kürtöskalács sütőhenger

Babránál láttam cserélhető betétes gyűrűt! Nagyon megtetszett :)!
Felvettem a kapcsolatot a győri ESKÁ-val,
mert náluk lehet kapni :)!
Csak ajánlani tudom ŐKET! :))))))
Hamar összeraktam egyet, de lesz még ...
Ezeknek a kürtöskalács sütőformáknak nem tudtam ellenállni.
Van belőle még egy "készlet", a gazdája még nem tud róla,
mert meglepetés :) !
Egyet már kaptam régebben Cilkótól,
vásárfia volt a Mesterségek ünnepéről.
Most már öt darabbal lehet, hogy sütödét nyitok?
Ez már egy 1000 éve dédelgetett ötlet :) !
Vasárnap készültek a képek a kertünkben :)

3 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

A gyűrű nagyon dizájn darab. :)

Ilyen sütőm nekem is van, szintén vásárfia. Még csak bent próbáltam, de már várom a jó időt, hogy a szabadba süssünk. A konyha nagyon szagos lett a végén (én olajban sütöttem). Esetleg van más recepted?

Vadkonkoly írta...

Hajrá Farci!! Nyami-nyami mindenre! (MINDENRE :P )

Farci írta...

Kisnyul! Szerintem nálam ez lesz a recept:
http://limarapeksege.blogspot.com/2010/05/szabolcs-es-kurtoskalacs.html