2012. július 6., péntek

Liebster award



Gabi tisztelt meg  ezzel a díjjal, köszönöm. Jólesik, hogy rám is gondoltál! :)

Mint minden díjnak, ennek is vannak szabályai, íme:
 1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
 2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
 3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
 4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni
 5. Nincs visszaadás/visszajelölés



11 dolog rólam:
Hetet már írtam magamról , ha érdeket ITT elolvashatod. 
Jöjjön a többi :
  8.  Mindig visszaszámolok a VAKÁCIÓkig !
  9.  Szeretek sütit sütni !
10. Ne legyen semmiben marcipán és mazsola!
11.  Friss nagy-nagynéni vagyok!




Gabi  kérdései, az én válaszaim:
  1. Kedvenc könyved? Mindenevő vagyok
  2. Édes vagy sós? Ebben a sorrendben
  3. Kedvenc sportod? Hű.... bicikli és séta 
  4. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre? Ezen még nem gondolkodtam
  5. Kedvenc virágod? Minden, ami a kertben pompázik!
  6. Számítógép vagy laptop? Csak működjön!
  7. Kedvenc évszakod, és miért? Tavasz, mert újra éled minden!
  8. Mit szeretsz jobban, sütni vagy főzni? Sütni
  9. Tó vagy tenger? Mindkettőből a part
10. Kedvenc állatod? Most éppen a vakond, a KIsVakond :)
11. Szoknya vagy nadrág? Nadrág

A díj szabályainak  3. és 4. és 5.pontját nem teljesítem, csak ebben a formában:
Akiknek szeretettel továbbadom:
Minden kedves blogosnak, akinek követője vagyok éééééééééés a rendszeren idejáróknak!

Nincsenek megjegyzések: